1.Historia z Los Angeles 6/10 2.Bodyguard 6/10 3.Wulkan 6/10 4.Program Hades 3/10
Polecam wszystkim pozytywny film o genialnej kobiecie. Zebrał wiele nagród.
Wyśmienita rzecz, bardzo działa na wyobraźnię.
nr 1 to film "Bodyguard "...