Byłby świetny, gdyby nie to, że scenarzysta kompletnie popsuł kreacje dziewczynek - wszystko w tym filmie gra, ale one są nierealne jak słonie na neptunie, sprzeczne, raz za dojrzałe jak na swój wiek, raz za dziecinne, a ten kto je wymyślił nie ma pojęcia o psychice w tym wieku.
jak się wyróżniasz na plus to zginiesz wśród gorszych od siebie, a pierwszym który Cię załatwi
będzie ten który ma największe nieleczone kompleksy. Samo życie, zwłaszcza teraz gdy głupota
jest niezwykle ceniona i promowana. Aż strach się wychylać. Bardzo dobry film.
i zmieniłem ocenę z 8 na 10. To, co Eva zostawia w głowie widza po seansie jest nie do opisania. Niby film o kobietach dla kobiet (wyjątkiem tych kobiet będzie niestety nieładna i wybitnie drażniąca nachalnym aktorstwem - Imogen Poots), a oglądałem z równym zaciekawieniem jak Jurrasic Park. Nie wiem co się stało,...
Nie wiem czy to przez zmęczenie czy późną porę ale film ten dosłownie rozwalił mi umysł. Postać nauczycielki genialnie zagrana przez Evę Green skłoniła mnie do najróżniejszych przemyśleń. Dobrze, że przed seansem nie jarałem baki. Czy ktoś z was jest w stanie polecić mi filmy, które równie mocno zostawią coś po sobie?
więcejFilm miał w sobie zadatki na coś fantastycznego z ciekawą fabułą. Ta pomimo tego, że mnie nie zmęczyła to jednocześnie nie potrafiła stać się czymś ekscytującym. Tak jak wcześniej ktoś stwierdził przerost formy nad treścią.
A rola Panny G. w moim mniemaniu zaczerpnięta jakby z postaci Virginii w "Godzinach".
"Pęknięcia/Cracks" (2009) można polecić przede wszystkim zwolennikom europejskich, historycznych dramatów, w których przedwojenne realia zostały oddane z pietyzmem i elegancją. Chyba mistrzami w tej dziedzinie są właśnie Brytyjczycy. Trudno zaprzeczyć, że tak znakomite filmy jak choćby "Okruchy dnia", "Pokuta" czy "Jak...
więcejJakie znacie inne filmy o jakiejkolwiek tematyce, które rozgrywałyby się na początku XX wieku? Mi przychodzą na myśl tylko "Szepty"
O filmie pierwszy raz usłyszałem na Camerimage, ale nie byłem w stanie go obejrzeć,
czego potem potwornie żałowałem, bo wyglądał on na dzieło uszyte specjalnie pod mój
gust - klimat będący wypadkową "Marzyciela" i "Stowarzyszenia Umarłych Poetów" +
ciekawe zdjęcia + ubóstwiana przeze mnie Eva Green (w moim...
film dla koneserow, dodam ze gruboskorni ogladacze polskich debilnych telenowel ,pewnie nie beda zachwyceni tym filmem
Nie będę tutaj pierwszym pozytywnie zaskoczonym.
Po czasach, w których toczy się akcja filmu spodziewałem się nadętej szkoły, wszechwiedzących nauczycielek i zastraszającego rygoru, coś pokroju "Pikniku pod wiszącą skałą", który ani trochę nie przypadł mi do gustu. Jednak miałem szczęście zobaczyć coś zupełnie...